04. lipnja 2024. četvrtak
Z CENTAR, Zagreb
O KONFERENCIJI
O KONFERENCIJI
Jedna od naših ključnih konferencija u 2024. godini jest konferencija ”INFLU FEED”, kojom na jednome mjestu u Zagrebu želimo okupiti velik broj zainteresirane javnosti i influencera današnjice. U današnjem društvu, rastući broj influencera ima snažan utjecaj na oblikovanje stavova svih generacija. Cilj je naše konferencije zagrepsti ispod površine tog svijeta te pokušati dati kvalitetne odgovore na pitanja tko su i kakvi su influenceri koji pozitivno utječu na društvo u cjelini, tko su oni koji proizvode društveno odgovoran i kvalitetan sadržaj, čija pojava pozitivno utječe na primatelje, kupce, građanine, a nasuprot influencerima čiji se sadržaj i aktivnosti svode na reklame bez sadržaja. Upravo to, kakav sadržaj treba u odgovornom društvu očekivati od influencera je važna tema naše konferencije.
AKREDITACIJA: besplatno za sve zainteresirane uz obaveznu prijavu unaprijed putem prijavnice ovdje.
ORGANIZATOR: Motus Media
PROGRAMSKI PARTNER: EUROPSKI PARLAMENT
Jedna od naših ključnih konferencija u 2024. godini jest konferencija ”INFLU FEED”, kojom na jednome mjestu u Zagrebu želimo okupiti velik broj zainteresirane javnosti i influencera današnjice. U današnjem društvu, rastući broj influencera ima snažan utjecaj na oblikovanje stavova svih generacija. Cilj je naše konferencije zagrepsti ispod površine tog svijeta te pokušati dati kvalitetne odgovore na pitanja tko su i kakvi su influenceri koji pozitivno utječu na društvo u cjelini, tko su oni koji proizvode društveno odgovoran i kvalitetan sadržaj, čija pojava pozitivno utječe na primatelje, kupce, građanine, a nasuprot influencerima čiji se sadržaj i aktivnosti svode na reklame bez sadržaja. Upravo to, kakav sadržaj treba u odgovornom društvu očekivati od influencera je važna tema naše konferencije.
AKREDITACIJA: besplatno za sve zainteresirane uz obaveznu prijavu unaprijed putem prijavnice ovdje.
ORGANIZATOR: Motus Media
PROGRAMSKI PARTNER: EUROPSKI PARLAMENT
CILJ KONFERENCIJE
CILJ KONFERENCIJE
Cilj ove konferencije je postaviti relavantna pitanja kada su influenceri u pitanju. Osim što će dobiti priliku za promociju vrlo nam je bitno da odgovore na relevantna pitanja koja nisu promotivnog karaktera već malo dubljeg promišljanja o influencerskoj kulturi ili ne kulturi.
Cilj ove konferencije je postaviti relavantna pitanja kada su influenceri u pitanju. Osim što će dobiti priliku za promociju vrlo nam je bitno da odgovore na relevantna pitanja koja nisu promotivnog karaktera već malo dubljeg promišljanja o influencerskoj kulturi ili ne kulturi.
KOME JE NAMIJENJENA
KOME JE NAMIJENJENA
Konferencija je namijenjena stručnjacima, influencerima, ljubiteljima influencing sadržaja, svim zainteresiranim pratiteljima influencing marketinga, kao i široj javnosti koja je u današnjem užurbanom i tehnološki razvijenom svijetu izložena različitim vrstama informacija i sadržajima, a koji moraju biti kvalitetni i društveno odgovorni.
Konferencija je namijenjena stručnjacima, influencerima, ljubiteljima influencing sadržaja, svim zainteresiranim pratiteljima influencing marketinga, kao i široj javnosti koja je u današnjem užurbanom i tehnološki razvijenom svijetu izložena različitim vrstama informacija i sadržajima, a koji moraju biti kvalitetni i društveno odgovorni.
PROGRAM
PROGRAM
POPRATNI SADRŽAJ: BOOKIRAJ INFLUENCERA, DRUŽENJE S TVOJIM OMILJENIM DIGITALNIM JUNAKOM, FOTO KORNER, KORNERI NAŠIH POKROVITELJA S PROMOCIJOM NJIHOVIH PROIZVODA, VIDEO KORNER S KAMERAMA I MOBITELIMA GDJE SE NAŠI POSJETITELJI MOGU OKUŠATI I SNIMITI VIDEO ZA IG…
VIŠE O PANELIMA
VIŠE O PANELIMA
1. PANEL: GEN Z – THE STAGE IS YOURS!
Moderator: Marko Kovačić
TEME ZA RASPRAVU:
Viđenje svijeta generacije Z: panel istražuje kako pripadnici „gen Z“ percipiraju svijet oko sebe a to uključuje njihove stavove o društvenim pitanjima, politici, kulturi itd.
Istražit ćemo kako generacija Z dolazi do svojih ideja, bilo da se radi o stvaranju umjetnosti, pokretanju poslova ili nekom drugom području. Što ih pokreće? Koji su im izvori inspiracije? Koji filmovi, serije, glazba, knjige, poznate ličnosti i situacije ih potiču na akciju ili izražavanje pred javnosti putem društvenih mreža?
2. PANEL: DIGITALNI ZATVOR vs OFFLINE STVARNOST
POWERED BY: EUROPSKI PARLAMENT
Moderatorica: Antonia Ćosić
TEME ZA RASPRAVU:
U okviru panela osvrnut ćemo se na to kako građani, a pritom osobito oni mlađi, prilikom konzumiranja sadržaja na društvenim mrežama nisu uvijek svjesni da mišljenja i stavovi koje formuliraju bazirano na tom sadržaju zapravo ne uzimaju u obzir cijelu sliku već samo ono što im algoritam nudi u njihov „feed“. Želimo razgovarati o informacijskim silosima i tome da kroz takav način konzumiranja sadržaja stvaramo isključivo društvo u kojem se ne njeguje dijalog i razmjena mišljenja.
To je osobito važno za demokratsku participaciju, a pogotovo u kontekstu opadajućeg interesa mladih za te procese. Osim toga, panel će se dotaknuti i opasnosti koje u tom kontekstu predstavljaju i lažne vijesti ili digitalno izmijenjeni sadržaj. Naime, ako netko kroz svoj „feed“ počne konzumirati takav sadržaj, algoritam će toj osobi, opet, automatski nuditi dodatne slične sadržaje i na taj način potaknuti osobu da razvija stavove na temelju informacija koje su neistinite, izvađene iz konteksta ili pak poluistinite.
U konačnici, digitalni zatvor, koji često proizlazi iz filtriranog online okruženja, može rezultirati stvarnim svijetom obilježenim polarizacijom, nedostatkom empatije i smanjenom sposobnošću za konstruktivan dijalog.
3. PANEL: INFLU FEED – SVIJET KOJI IMA MOĆ
Moderatorica: Nevena Rendeli Vejzović
TEME ZA RASPRAVU:
Kako influenceri mogu koristiti svoj utjecaj u društvo na odgovoran način? Kako se nositi s odgovornošću koja dolazi s velikim brojem pratitelja?
Raspravit ćemo ulogu influencera u suvremenom društvu te nastojati analizirati njihov utjecaj na društvene, kulturne i ekonomske procese. Koje sve vrste influencera postoje i koja je njihova odgovornost? Koji je utjecaj influencera na stavove, ponašanja i percepciju publike? U kojim situacijama imaju posebnu odgovornost, npr. kako postupaju kod promocija proizvoda, političkih stavova, društvenih pitanja…? Kako influenceri mogu oblikovati javno mišljenje o različitim temama?
Bavit ćemo se i borbom protiv dezinformacija i negativnih utjecaja, te dostupnim metodama borbe protiv širenja lažnih vijesti putem influencera. Imaju li influenceri negativni utjecaj na društvo? Razmatrat ćemo i uloge regulatornih tijela i platformi za društvene medije u regulaciji djelovanja influencera..
Satnica | Tema | SUDIONICI |
09:30 – 10:15 | Kava dobrodošlice i registracija | |
10:15 – 10:30 | Otvorenje i pozdravni govor domaćina i partnera | Marija Dekanić, direktorica, Motus Media Europski parlament, TBD |
11:15 – 12:00 | Panel: GEN Z – tko ste zapravo vi? + Q/A iz publike |
Lorena Farkač, Veleučilište Bernays Luciano Plazibat Ko je Niko TBC Moderator: doc.dr.sc. Marko Kovačić Veleučilište Bernays |
11:15 – 11:30 | Pauza za kavu | Druženje u Influ corneru |
11:30 – 12:15 | Panel: EUROPSKI PARLAMENT: Digitalni zatvori slobode + Q/A iz publike |
Ana Radišić Tomislav Pancirov Moderatorica: Antonia Ćosić, HRT |
12:15 – 12:30 | Pauza za kavu | Druženje u Influ corneru |
12:30 – 13:15 | Panel: INFLU FEED – svijet koji ima moć + Q/A iz publike |
Nika Ilčić Ella Dvornik Lucija Lugomer Moderatorica: Nevena Rendeli Vejzović, Prime time komunikacije |
13:15 – 16:00 | Influ corner aktivnosti & challenges | Aktivnosti i druženje u Influ corneru |
Nevena Rendeli Vejzović
Tomislav Pancirov
Ana Radišić
Luciano Plazibat
Antonia Ćosić
Ella Dvornik
Lorena Farkač
Nika Ilčić